cup

گوگل ادسنس

6:37 ق.ظ / 6 مرداد 1403

درآمد دلاری از گوگل ادسنس بدون داشتن سایت

چطوری بدون داشتن وبسایت از گوگل ادسنس کسب درآمد کنیم؟

میدونم دنبال یه راه درآمد دلاری هستی که به عنوان یک درآمد غیرفعال یا یک شغل دوم بهش نگاه کنی، گوگل ادسنس یک مسیر بسیار خوبیه برای درآمد غیرفعال و استقلال مالی ولی تا حالا به فکر درآمد از گوگل ادسنس بدون وبسایت و هزینه بودی؟

اولین قدم برای داشتن درآمد از گوگل ادسنس ایجاد یک وبسایت هست تا بتونی اون وبسایت رو به گوگل ادسنس وصل کنی و درآمدزایی رو شروع کنی اما میدونی که اگر بخوای وبسایتی رو راه اندازی کنی باید هزینه هاست و دامین رو سالانه بپردازی.

باکس اینکام اینجاست تا بهت راهیو آموزش بده که همین الان بدون سایت و هزینه ی اضافه این کار رو شروع کنی ، یادت باشه موقعی که موفق شدی حتما بیا و ازم تشکرکن.

توی این مقاله روش ساخت یک وبلاگ ساده رو بهتون یاد میدم که میتونید به گوگل ادسنس وصلش کنید و بدون دادن هزینه های مثل هزینه هاست و دامنه سریعتر شروع کنید و درآمد دلاری از گوگل ادسنس داشته باشید ، پس با باکس اینکام همراه باشید.

درآمد دلاری از گوگل ادسنس بدون وبسایت

اول بیایم به این سوال جواب بدیم که

چرا گوگل ادسنس یه پلتفرم خوب برای درآمد دلاریه؟

قبل از اینکه بحثمون رو شروع کنیم باید بدونید که بهترین سیستم تبلیغاتی توی دنیا گوگل ادسنس هست و از مابقی رقباش یه سرو گردن بالاتره

این پلتفرم به وبلاگ ها و سایت ها اجازه میده که با نشر محتوا و بازدید کاربرانشون کسب درآمد دلاری کنند

برای ما ایرانیان که تحریم هستیم هم راهکارهای خیلی خوبی وجود داره که میتونیم این کار رو شروع کنیم و درآمد رو هم نقد کنیم که بهتون توی مقالات دیگه و  دوره درآمد دلاری از گوگل ادسنس آموزش دادیم.

امنیت این شغل دلاری از هر کار دیگه ای بیشتره چون شما با خود شرکت بزرگ گوگل در طرف هستید و این شرکت بهترین کارمند ها رو داره که هیچوقت نمیخواد شما ناراضی باشید ، پس یک پلتفرم درآمد ایمن دلاری که به صورت ماهیانه هست برای شما آمادست.

چطوری بدون هزینه و وبسایت از گوگل ادسنس کسب درآمد دلاری کنیم؟

با سایت بلاگر (blogger) شما میتونید یک وبلاگ ساده بسازید و بدون دادن هزینه های هاست و دامنه ، اون رو به گوگل ادسنس وصل کنید و کسب درآمد دلاری بدون هیچ سرمایه ای داشته باشید.

بلاگر یه پلتفرم وبلاگ نویسی رایگانه که از سمت گوگل ارائه شده و شما میتونید با ایجاد یه حساب کاربری ساده از Google AdSense درآمدزایی کنید

با این حال اینطوری نیست یک لقمه ی آماده برای شما باشه و به محض شروع به درآمد برسید بلکه باید فاکتورهای مهمی رو رعایت کنید و مکررا تولید محتوا داشته باشید ، مباحث خیلی مهمی هست که باید بدونید و بی گدار به آب نزنید توی دوره درآمد دلاری از گوگل ادسنس به تمامی این موارد بررسی شده و این آکادمی درآمد از گوگل ادسنس حاصل سالها تجربه ی شخصی من توی این زمینه هست.

گوگل ادسنس بدون هزینه

نحوه ایجاد حساب بلاگر و کسب درآمد از آن با AdSense

مراحل زیر رو قدم به قدم انجام بدید تا بتونید یک حساب بلاگر (blogger) بسازید و ازش کسب درآمد دلاری کنید.

1. در سایت بلاگر ثبت نام کنید

ابتدا به وب سایت Blogger بروید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. در صورت داشتن اکانت گوگل می توانید این کار را انجام دهید.

2. یک وبلاگ ایجاد کنید

پس از ایجاد یک حساب کاربری، روی نماد “New Blog” کلیک کنید، سپس یک نام برای وبلاگ خود انتخاب کنید و یک موضوع را انتخاب کنید.

3. وبلاگ خود را متفاوت و سفارشی کنید

پس از ایجاد وبلاگ خود، آن را با افزودن ویجت ها، اصلاح طرح و تغییر طرح، سفارشی کنید. اطمینان حاصل کنید که صفحه اصلی دارای طراحی چشم نواز، کاربرپسند و شهودی است.

4. محتوای با کیفیت بالا و تخصصی

جذب خوانندگان به وبلاگ شما برای کسب درآمد با AdSense بسیار مهم است. بنابراین، محتوای باکیفیت ایجاد کنید که خوانندگان را درگیر خود نگه دارد. جایگاه مورد علاقه خود را انتخاب کنید که برای مخاطب هدف شما نیز جذاب باشد و محتوای آموزنده، مفید و سرگرم کننده ایجاد کنید.

5. اقدام برای ساخت حساب گوگل ادسنس

هنگامی که وبلاگ شما راه اندازی شد و خوانندگان را جذب کردید، برای یک حساب Google AdSense اقدام کنید. به برگه «درآمد» داشبورد خود بروید و روی «ثبت‌نام برای AdSense» کلیک کنید. سپس دستورالعمل‌ها را برای راه‌اندازی AdSense و تأیید آن دنبال کنید.

6. اتصال گوگل ادسنس به وبلاگ شما

پس از تأیید حساب AdSense خود، دوباره به برگه «درآمد» بروید و روی «شروع به کار» کلیک کنید. دستورالعمل‌ها را برای راه‌اندازی AdSense در وبلاگ خود دنبال کنید و واحدهای تبلیغاتی را مطابق با طراحی وبلاگ سفارشی کنید.

7. شروع به کسب درآمد دلاری از طریق گوگل ادسنس

پس از انجام موارد فوق می توانید با AdSense درآمد کسب کنید. هر زمان که خواننده روی تبلیغی در وبلاگ کلیک کند، درآمد کسب می کنید. با این حال، مقدار آن به ترافیک وبلاگ، تعداد کلیک ها و نوع تبلیغ شما بستگی دارد.

اشتراک گذاری:

علی معین

در تلاش برای بهتر شدن وب فارسی و نفوذ به وب انگلیسی

عضویت در خبرنامه

درخبرنامه ما عضو شوید

لورم ایپسوم متن ساختــگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیــک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *