5 راه افزایش ترافیک آنلاین

5 راه مطمئن برای افزایش سریع ترافیک سایت در سال 1403

مدت زیادی است که می‌خواهم بهترین راه‌ها برای جذب ترافیک به وبسایت یا وبلاگ  را با شما به اشتراک بگذارم. هنگامی که وبلاگ خود را راه اندازی کردید، ممکن است تعجب کنید که چرا ترافیک شما اینقدر کم است. من از شکستن آن برای شما متنفرم، اما عبارت معروف آن را بسازید و آنها خواهند آمد، همیشه برای وبسایت ها صدق نمی کند! شما باید در مورد افزایش ترافیک وبسایت خودتون استراتژیک باشید و این دقیقاً همان چیزی است که امروز در مورد آن در این مقاله باکس اینکام خواهیم کرد.

وقتی برای اولین بار بلاگ نویسی را شروع کردم، مواردی مانند «چگونه ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهیم» و «چگونه بازدیدهای بیشتری از صفحه وبلاگ داشته باشیم» را در گوگل جستجو کردم. به یاد دارم که مقالاتی را پیدا کردم که ده ها روش را برای افزایش بازدید از صفحه وبلاگ نوید می داد، اما نکته اینجاست: شما به بیش از 100 راه برای افزایش ترافیک وبلاگ خود نیاز ندارید، فقط به چند راه واقعا خوب نیاز دارید.

مطمئناً، می‌توانید در توییتر، ردیت، اینستاگرام ، تلگرام ، یوتیوب و هر رسانه اجتماعی پر مخاطبی پست بگذارید، اما در تجربه من، این نوع شبکه‌های اجتماعی فقط چند بازدید از صفحه را در اینجا و آنجا برای من به ارمغان آوردند. من قصد دارم روی چند تا از بهترین راه‌ها برای هدایت ترافیک به وبلاگ تمرکز کنم – راه‌هایی که ماندگار هستند و ارزش سرمایه‌گذاری را دارند. به هر حال، شما رشد طولانی مدت وبلاگ را می خواهید، نه فوراً بلکه جهش های فوق العاده در ترافیک.

5 راه افزایش ترافیک آنلاین

ترافیک طولانی مدت و پایدار وبسایت

بیایید با بهترین روش هایی که شخصاً برای افزایش بازدید از صفحه و ترافیک سایت به روشی طولانی مدت و پایدار پیدا کرده ام، شروع کنیم. من قصد دارم در مورد چگونگی افزایش بازدید از صفحه با راهنمایی های گام به گام به شما مشاوره دقیق بدهم. بدون ایده های مبهم

نوشتن مقالات جدید به صورت مداوم

این یک نکته نسبتاً واضحه که احتمالاً حتی به آن دقت هم نکردید، اما بسیار مهمه و اغلب نادیده گرفته می‌شود. بسیاری از وبلاگ نویسان 1 یا 2 بار در هفته محتوای جدید منتشر می کنند و سپس تعجب می کنند که چرا ترافیک آنها افزایش نمی یابد. تا زمانی که مقالات طولانی و بهینه شده را دو بار در هفته منتشر نکنید، وبلاگ شما به سادگی با چنین محتوای کمی جدید رشد نخواهد کرد.

هنگامی که شروع به انتشار محتوای جدید پنج بار در هفته (دوشنبه تا جمعه) در وبلاگ انگلیسی خودم کردم، ترافیک سایت من شروع به افزایش تصاعدی کرد. مقالات خیلی طولانی نبودند – هر کدام حدود 600 کلمه، اما کافی بود به گوگل نشان دهم که من ناشر ثابتی هستم که شایسته توجه آنها هستم. اگر وبلاگ خود را به طور منظم به روز نکنید، Google شروع به شناسایی آن به عنوان غیرفعال می کند و آن را کمتر در نتایج جستجو نشان می دهد.

پست گذاری به صورت مداوم

اکنون، قبل از اینکه  شروع کنید برای برنامه‌ریزی محتوایی وبلاگ یا وبسایتتون ، می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که بحث‌های زیادی در مورد اینکه بهتر است هر هفته یک مقاله ۱۵۰۰ کلمه‌ای منتشر کنید یا پنج مقاله 600 کلمه‌ای، وجود دارد. اساسا، آیا محتوای طولانی بهتر از محتوای کوتاه است؟ من مسیر دوم را انتخاب کردم و به خوبی به من خدمت کرد. زمانی که این کار را انجام دادم یک وب سایت تاسیس داشتم، به این معنی که اعتبار دامنه من قبلاً از نظر گوگل بالا بود. احتمالاً به همین دلیل است که این استراتژی برای من کارساز بوده است.

البته این در موضوعی که من انتخاب کردم و با روش استراتژی من این اتفاق افتاد ، ممکن هست برای شما کمی متفاوت باشد ، شما باید به صورت مداوم مقاله نویسی رو انجام بدید و تست انجام بدید که کدوم نوع محتوا برای شما مفید تر هست؟!

من فکر می کنم بهترین کار  اینه که هر دو روش را با وبلاگ خود آزمایش کنید و ببینید کدام مسیر برای شما بهتر عمل می کند. هر روش محتوایی را که انتخاب می‌کنید، مطمئن باشید که به برنامه محتوایی خود پایبند باشید، مهم نیست که چه باشد. هر هفته زمانی را در تقویم خود برنامه ریزی کنید که به نوشتن پست های وبلاگ اختصاص دهید، و از آن دور نشوید.

اگر می‌دانید که قراره به تعطیلات عید نوروز برید یا هفته پرمشغله‌ای  یا آخر هفته ی پر از تفریحی در پیش دارید، پست‌های خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید، این اقدام بسیار به من کمک کرده تا بتونم تقویم محتوای سازگار و کلیدی داشته باشم

در عین حال روزگار و زندگی خود را نسوزانید. اگر نیاز به یک هفته مرخصی دارید، این کار را انجام دهید. نه به شدت کار کنید نه به شدت تفریحات کنید سعی کنید یک بالانس ایجاد کنید ، من سالهاست که یک بالانس با وزنه ی بیشتر کاری برای خودم ایجاد کردم که به سایت های من کمک شایانی کرده !

البته مقالاتی درباره حوزه های خاکستری ، سفید و سیاه روانشناس کاری هست که خوندنش رو به همه توصیه میکنم

سئو داخلی

وقتی می خواهید ترافیک وبسایت یا وبلاگ خودتون را افزایش دهید، یکی از مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که روی سئو داخلی خود کار کنید. سئو عمل بهینه سازی ساختار و محتوای وبلاگ شما برای کسب رتبه بالا در موتورهای جستجوی مختلف، به ویژه گوگل است

فکر نمیکنم کسی در باکس اینکام باشد و مفهموم سئو داخلی رو متوجه نشه ! اما در کل سئو داخلی یعنی سایت رو برای مخاطبان و گوگل بهینه کنید ، اونها خوششون بیاد و مشکلی نداشته باشه

سئو داخلی به محتوایی که تولید می کنید و ساختار وب سایت شما اشاره دارد. این آسان‌ترین راه برای بهبود و بهینه سازی سایت هست زیرا شما کنترل کاملی بر آن دارید، برخلاف سئوی خارج از صفحه که به لینک‌سازی، اعتبار دامنه و سایر عوامل خارجی اشاره دارد که کنترل کمتری روی آن‌ها دارید.

چند مولفه اصلی برای بهبود سئوی داخلی سایت شما وجود دارد. اول از همه، شما باید با تحقیق کلمات کلیدی مناسب و کم رقابت شروع کنید. این به این معنی است که شما کلمه یا عبارتی را هدف قرار می دهید که اکثر مردم آن را در گوگل جستجو می کنند. پست شما باید بر روی یک موضوع متمرکز شود و آن موضوع را به بیشترین و دقیق ترین میزان پوشش دهد.

البته باید این نکته رو دقت داشته باشید که این کلمه کلیدی اونقدری سخت نباشد که رقبای شما نای نفس کشیدن برای مقاله شما نزارند.

در مرحله بعد، شما باید محتوای طولانی، دقیق و دقیق ایجاد کنید. به طور کلی، وقتی صحبت از گوگل می شود، هر چه طولانی تر باشد، بهتر است. ( این با موضوعی که برای شما صحبت کردم در اول مقاله کاملا متفاوت هست )

در نهایت، شما باید مطمئن شوید که ساختار پست وبلاگ شما به گونه‌ای قالب‌بندی شده است که Google بتواند به راحتی تجزیه محتوای شما را درک کند.

اینها اصول اولیه برای بهبود سئوی درون صفحه و افزایش ترافیک وبلاگ شما هستند. و اصلا چیز سخت و حرفه ای نیستند

گاهی همین چیزهای ساده مهم ترین مواردی هستند که ما باید رعایت کنیم!

5 راه افزایش ترافیک آنلاین

اضافه کردن لینک های داخلی به سایت

ساخت لینک های داخلی به مقالات سایت در وبلاگ انگلیسیم  عامل بزرگی در کاهش نرخ پرش ترافیک وبلاگ من و بهبود بازدید از صفحه سایتم بود. هر زمان که از یک کلمه کلیدی در محتوای خود استفاده می کنم که آن را در یک پست وبلاگ دیگر هدف قرار می دهم، به آن مقاله پیوند می دهم. شما می توانید چند نمونه از این را در این پست ببینید – فقط به پاراگراف های بالا نگاه کنید!

من به طور کلی ترجیح می دهم در صورتی که کلمه کلیدی در ابتدای مقاله قرار می گیرد پیوند را در یک پنجره جدید باز کنم (زیرا احتمالاً خواننده می خواهد قبل از پرش به مقاله جدید مقاله فعلی را تمام کند) و من پیوند را در باز کرده ام اگر کلمه کلیدی به انتهای مقاله پیوند داده شده باشد، همان پنجره.

( این نکته به شدت حرفه ای هست در گوشه ای آن را ذخیره کنید یا حداقل این صفحه رو بوکمارک کنید )

لینک دادن به مقالات مرتبط شانس رتبه بندی پست شما برای کلمه کلیدی لینک شده را افزایش می دهد و به خوانندگان کمک می کند تا محتوای مرتبط دیگر را در وب سایت شما کشف کنند. این یک برد دوگانه است!

من همچنین به صورت دستی بخش «پست‌های مرتبط» را به وسط یا انتهای یک پست اضافه می‌کنم، بسته به آنچه که احساس می‌کنم مناسب است. این می تواند یک لیست نقطه ای از موضوعات مشابه دیگر با مقالاتی باشد که من نوشتم، یا می تواند یک نوار برجسته باشد که مقاله مرتبط دیگری را فراخوانی می کند.

لینک دادن به مقالات دیگر در حین نوشتن یک مقاله  همیشه توی ذهنمه و هیچوقت فراموشش نمیکنم  ! وقتی مقاله‌هایی را در Google Docs پیش‌نویس می‌کنم، همیشه زیر کلمات کلیدی در جملاتم خط می‌کشم تا وقتی محتوا را در وردپرس کپی می‌کنم، بدانم آن کلمات را پیوند دهم.

محتوای پیلار بسازید Pillar Content

انتشار محتوای پیلار در وبلاگ انگلیسیم یکی دیگر از عوامل مهم در افزایش ترافیک وبلاگم بود زیرا به گوگل نشان داد که من در زمینه نیچ خاص خود (در این مورد، کریپتوکارنسی) متخصص هستم.( کاری که شما هم باید انجام بدید )

محتوای پیلار محتوایی هست که یک موضوع گسترده را پوشش می دهد، اما آن را تجزیه می کند تا برای خوانندگانی که ممکن است با موضوع آشنا نباشند، هضم و درک آن آسان باشد. این مقالات کاملاً «پایه» به نظر می‌رسند، اما واقعاً به ایجاد حس اقتدار در مورد یک موضوع از نظر Google کمک می‌کنند.
من همیشه به مقالات خاص تری که در زیر چتر آن موضوع بزرگتر قرار می گیرند لینک میدم. اگر تازه شروع به جستجو کنید، فرصت های زیادی برای لینک دادن پست های وبلاگ شما وجود دارد! که قرار هست این کار رو توی باکس اینکام هم انجام بدم

pillar content

به صورت خلاقانه و پیوسته در پینترست پین درست کنید

و در آخر باید بگم که ، Pinterest در افزایش ترافیک وبلاگ انگلیسیم فوق العاده عمل کرده. داشتن یک حساب کاربری فعال در Pinterest و حفظ بهترین شیوه های فعلی برای مارکتینگ Pinterest برای بسیاری از وبلاگ های مورد علاقه زنان مانند مد، دکوراسیون منزل، زیبایی و سفر یا آقایان مثل موضوعات اقتصادی ، کریپتو کارنسی ، مدیریت  مهمه. دریافت ترافیک از Pinterest در مقایسه با سئو گوگل  نسبتاً ساده تر است، بنابراین برای کسانی که وبلاگ نویسی رو تازه شروع کردند عالیه!

من این منابع ترافیک رو واقعا دوست دارم و سعی کردم در TBP آموزش بدم

من واقعاً روش های بالا را برای افزایش ترافیک بین المللی  دوست دارم زیرا آنها عمدتاً غیرفعال هستند. هنگامی که کار را انجام دادید، می‌توانید عقب بنشینید و به‌طور مداوم ترافیک را تماشا کنید. راه‌های بسیار بیشتری برای افزایش ترافیک شما وجود دارد، اما من آنها را راه‌های بسیار فعالی می‌دانم – به این معنی که وقتی انجام آن‌ها را متوقف کنید، ترافیک نیز متوقف می‌شود.

در اینجا چند راه فعال برای افزایش ترافیک وبلاگ شما وجود دارد:

  • به روز رسانی های ایمیل را برای مشترکین لیست خود ارسال کنید
  • لایک های صفحه اینستاگرام خود را افزایش دهید
  • یک گروه  تلگرام یا فیسبوک راه اندازی کنید
  • در سایر گروه های تلگرام و رددیت شرکت کنید
  • ثبت لینک یا ریپورتاژ روزانه در انجمن ها و سایت های مرتبط

ایرادی نداره که زمانی برای یادگیری نحوه عملکرد هر یک از موارد بالا صرف کنید. اگر متوجه شدید که واقعاً به تعامل در اینستاگرام علاقه دارید، شاید بتوانید این مسیر را برای افزایش ترافیک خود انتخاب کنید. از آنجایی که هیچ کس نمی تواند در همه چیز متخصص باشد، توصیه می کنم شخص دیگری را پیدا کنید تا به شما کمک کند ترافیک اینستاگرام خود را افزایش دهید زیرا این حوزه تخصص من نیست!

و درآخر ممنونم که با باکس اینکام همراه بودید در نهایت میتونید این مقالات رو هم بخونید تا بهتون کمک بیشتری کنه

بلاگ برای یک میلیون بازدید به شما چقدر پول می دهد!؟

درآمد دلاری از سایت کلیک بانک + قابلیت اجرا در ایران؟

18 ابزار و منابع بلاگ نویسی برای کسب درآمد دلاری

اشتراک گذاری:

علی معین

در تلاش برای بهتر شدن وب فارسی و نفوذ به وب انگلیسی

عضویت در خبرنامه

درخبرنامه ما عضو شوید

لورم ایپسوم متن ساختــگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیــک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *