cup

گوگل ادسنس

11:14 ق.ظ / 6 مرداد 1403

میزان درآمد از گوگل ادسنس

درآمد از گوگل ادسنس در سال 2024 و فرصت عالی برای ایرانیان

گوگل ادسنس یکی از بهترین راه های هست که هر ایرانی میتونه توی سال 2023 شروعش کنه و ازش کسب درآمد دلاری کنه، درآمد از گوگل ادسنس از هرکار کارمندی توی ایران بیشتره بخاطره همیناین فرصت فوق العادست برای  ایرانیان چون این اجازه رو میده که بدون داشتن حساب بانکی بین المللی درآمد دلاری داشته باشند ، توی این مقاله قصد داریم در مورد مزایای شروع یک کسب و کار گوگل ادسنسی صحبت کنیم ، پس همراه باکس اینکام بمونید.

درآمد از گوگل ادسنس چقدر است؟

گوگل ادسنس چیه؟

گوگل ادسنس یک سیستم تبلیغاتی هست که به وبسایتهای دنیا اجازه درآمد از تبلیغات رو میده ، فکر کنید شما یک وبسایت دارید و بازدید کنندگانی هر روز وارد وبسایت شما میشوند، فارغ از هر موضوع و هر مقاله ای که منتشر میکنید بازدیدکنندگان به سایت شما علاقمند شدند و مقالات شما رو مطالعه میکنند. حالا اینجا باید از خودتون بپرسید ؟ خب من برای چه کاری این وبسایت رو زدم و چطوری میتونم ازش کسب درآمد دلاری کنم؟

Google Adsense

فرصت گوگل ادسنس برای کسب درآمد دلاری چیه؟

این روزها ، طراحی و ساخت یک وبسایت دیگه مثل قدیم یه کار سخت و پیچیده نیست، هرکسی میتونه با کمترین مهارت و هزینه یک سایت خوب بالا بیاره ، حتی اگر بلد نبودید که چطوری طراحی سایت انجام بدید ما یک آکادمی درآمد دلاری از گوگل ادسنس رو طراحی کردیم که این مهارت رو هم شما به خوبی یاد میگیرید و حتی بجز گوگل ادسنس میتونید از روشهای دیگری هم درآمد کسب کنید . حالا این فرصت چیه؟؟

این فرصت گوگل ادسنس یک روشیه که شما با تولید مقاله وبسایتتون رو رشد میدید و بازدیدکننده بدست میارید این بازدیدکننده ها توی سایت شما می چرخند و می چرخند و هربار که با یک صفحه ای از سایت شما مواجه میشند شما میتونید از اون بازدید کسب درآمد دلاری داشته باشید.

https://youtube.com/watch?v=ssq-MMV2NOk

چرا برای ایرانیان یک فرصت خوب به شمار میاد؟

  • با سرمایه کم و هزینه های کم میتونید شروع کنید
  • نیاز به پاسپورت کشور دیگری رو ندارید
  • نیاز به اقامت کشور دیگری نیست
  • نیاز به حساب بین المللی ندارید
  • بدون پی پال هم میتونید این درآمد دلاری رو نقد کنید
  • دانش کمتری نسبت به سایر روشهای دلاری میخواد
  • زمان کمتری برای رسیدن به درآمد اولیه دلاری لازمه
  • وقتی اینکارو یاد بگیرید روشهای دلاری دیگه رو هم میتونید انجام بدید
میزان درآمد از گوگل ادسنس

یکی از بهترین مزیت های گوگل ادسنس شروع کم سرمایه هست

شاید شما بخواهید برای اولین بار وارد فضای کسب وکار بین المللی و دلاری بشید و اصلا نمیدونید که چه روشی مطمئن هست و به چقدر سرمایه نیاز داره

توی این بخش میخوام به سرمایه ای که گوگل ادسنس نیاز داره رو براتون کامل بنویسم پس خوب دقت کنید

  • هزینه هاست و دامنه : زیر یک میلیون تومان
  • هزینه طراحی وبسایت : بدون هزینه ( در آکادمی درآمد دلاری از گوگل ادسنس آموزش میبینید)
  • هزینه های رشد وبسایت : لزومی به خرج اضافی برای رشد وبسایت ندارید
  • حتی میتونید هزینه هاست و دامنه رو ندید و از روش رایگانش استفاده کنید

اگر این کارو بدون آموزش اولیه جلو ببرید نیاز به هزینه های مثل طراحی وبسایت و رشد وبسایت دارید ، اما با ورود به آکادمی تمامی آزمون و خطاهارو متوجه میشید و از تجربه کسانی استفاده میکنید که سالها این مسیر رو رفتند.

میزان درآمد از گوگل ادسنس در ایران

گوگل ادسنس در سال 2023

این پلتفرم با کمک هوش مصنوعی خیلی بهتر شده ، هم در درآمدزایی هم در سریع بودن تایید کردن وبسایتها

شما میتونید توی کمترین زمان به تایید برسید و درآمد دلاری خوبی رو کسب کنید، یادم میاد اولین باری که اینکارو شروع کردم شش ماه زمان برد

و نمیدونستم که میتونم توی سه ماه این کار رو انجام بدم اما به هرحال سال 2023 فرصت خیلی خوبی برای شروع درآمد دلاری از گوگل ادسنس هست

درآمد از گوگل ادسنس چقدره ؟

گوگل ادسنس درآمدش از هرکاری توی ایران میتونه خیلی بیشتر باشه ، میزان درآمد از گوگل ادسنس بستگی به چند فاکتور مهم داره

  • موضوع وبسایت شما
  • کشور بازدید کننده
  • میزان بازدید کردن صفحات شما
  • میزان ماندگاری کاربران

یکی از بهترین ابزارها برای اینکه میزان درآمد از گوگل ادسنس رو خوب متوجه بشید ابزار ماشین حساب گوگل ادسنس هست که میتونید از طریق این ابزار درآمد ماهانه و سالانه یک وبسایت از تبلیغات رو به صورت تخمینی دربیارید.

درآمد از گوگل ادسنس در ایران

البته طبق تجربه های شخصی خودم این درآمد خیلی بیشتر هست بخاطر اینکه موضوعاتی در این ماشین حساب گوگل ادسنس سنجیده نمیشه.

اگر بخوام یک تجربه ی شخصی رو براتون بازگو کنم تیم ما تونست از یک وبسایت با بازدید روزانه 15 هزار نفر درآمدی بالغ بر 1500 دلار کسب کنه که 80 درصدش رو از تبلیغات گوگل ادسنس به دست آورده بود.

اگر کشور بازدید کننده وبسایت شما در آمریکا و کانادا باشد شما بهترین مبلغ رو دریافت میکنید و اگر در آفریقا و خاورمیانه باشد شما کمترین مبلغ رو دریافت میکنید پس باید هنگام طراحی استراتژی وبسایتتون به نوع کاربری که میخواهید بدست بیارید دقت فراوانی داشته باشید

همچنین کشورهای مثل هند بازدیدهای بسیار بالایی دارند اما درآمد از بازدید این کشور آنچنان بالا نیست.

نتیجه گیری

اگر روزانه دوساعت وقت خالی دارید میتونید برای این کار سرمایه گذاری کنید و یک درآمد دلاری ثابت برای خودتان داشته باشید. این درآمد با افزایش مهارت های شما زیاد تر میشود و میزان درآمد شما از گوگل ادسنس کاملا بستگی به خودتان دارد. ممنون که با باکس اینکام همراه بودید.

اشتراک گذاری:

علی معین

در تلاش برای بهتر شدن وب فارسی و نفوذ به وب انگلیسی

عضویت در خبرنامه

درخبرنامه ما عضو شوید

لورم ایپسوم متن ساختــگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیــک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *