business free tools

18 ابزار و منابع بلاگ نویسی برای کسب درآمد دلاری

وقتی که میخواهید کسب و کار بین المللی بلاگینگ رو شروع کنید ، همیشه راه های سریعتر ، حرفه ای تر و شاید ارزان تر وجود داشته باشه که بهتون کمک میکنه. میخواهم براتون از یک مسترلیست رونمایی کنم که اکثر ابزارهای لازم و منابع مهم رو براتون گذاشتم. این مسترلیست شامل بهترین ابزارهای مناسب گوگل ادسنس و بلاگینگ هست و من همیشه اون رو بروز میکنم تا بیشترین و بهترین استفاده رو ببرید ! ممنون که همراه باکس اینکام هستید.

 

بلاگینگ – Blogging

پارس پک : پارس پک یک سرویس هاستینگ مقرون به صرفه و کارآمد برای بلاگ نویسان جدید است. یک تیم پشتیبانی قدرتمند در همین ابتدای کار پشت تیم شماست، اگر نیاز به کمک فنی داشتید تیم پارس پک به شما کمک میکند. من بارها در مورد مسائلی که حتی واقعاً تقصیر آنها نیست با آنها تماس گرفته ام و آنها همیشه خوشحال بوده اند که به من کمک کنند یا حداقل به من در جهت درست راهنمایی کنند!

WordPress : وردپرس پلتفرم شماره 1 انتشار برای تمامی سایت ها و وبلاگ های دنیاست ، چه کسانی که برای سرگرمی وارد این کار شدند و چه کسانی که قصد درآمد دلاری یا درآمد ریالی به صورت جدی دارند. و اما بهترین قسمت؟ وردپرس رایگان است و استفاده از آن بسیار آسان است. وردپرس ستون فقرات 1/3 اینترنت است!

Cloudflare : من از کلادفلر برای سرعت بخشیدن به زمان بارگذاری وب سایت خود استفاده می کنم، آدرس IP سرورم را از هکرهای احتمالی مخفی می کنم و هر ایمیلی را که دریافت می کنم به آدرس های ایمیل سفارشی بلاگ هایم به یک حساب Gmail اختصاص داده شده به هر وبلاگ هدایت می کنم. استفاده از کلادفلر برای تمام وبسایت ها و بلاگ های دنیا لازم هست .

Seo tools

سئو – SEO

افزونه Keyword Surfer Chrome : من از این افزونه Surfer SEO برای تجزیه و تحلیل داده های تعداد و حجم جستجو برای کلمات کلیدی که می خواهم هدف قرار دهم استفاده می کنم. سرفر سئو به من کمک می کنه تا تنوع دقیق کلمه کلیدی را با بیشترین تعداد جستجو محدود کنم تا بتونم بهترین کلمه کلیدی که مناسب سایت و موضوعم هست رو تارگت کنم، این افزونه رایگان هست و در خیلی از موارد به شما کمک میکنه.

افزونه Detailed SEO Chrome extensionافزونه Detailed برای مشاهده سریع هدلاین های یک مقاله عالیه. همچنین برای مشاهده سریع نقشه سایت یا همون Sitemap فوق العاده هست.

افزونه کروم SimilarWeb : SimilarWeb پر از دیتاهای مناسب و به درد بخور از کلمات کلیدی و سایت ها رو داره ، میتونید با سیمیلاروب به دست بیارید سایتی از چه کلمات کلیدی با چه میانگین ترافیکی رو استفاده کرده و موفق بوده ! همچنین میتونید لیست رقبای سایت خودتون و سایتهای دیگر رو به راحتی به دست بیارید.

نکته ی خیلی جالبی که این سایت داره میتونه بهتون بگه که چه سایت های دارند از سیستم گوگل ادسنس برای درآمد دلاری از تبلیغات استفاده میکنند.

website tools

Income – درآمدزایی

Skimlinks – یک سیستم افلیت مارکتینگ که به شما امکان دسترسی فوری به برنامه های افلیت مارکتینگ رو میده ، اما نیاز به چند تا مورد داره مثل حساب بین المللی. همچنین میتونه لینک های موجود شما را با نصب اسکریپت ساده به پیوندهای افلیت تبدیل کنه که به درآمدزایی بیشتر کمک میکنه.

Adsterra : ادزترا نیازی به پی پال و حساب بین المللی بانکی نداره ، هرکسی میتونه داخل ایران استارت کنه و درآمدش رو از طریق کریپتو برداشت کنه ، این سایت حتی ایران رو هم ساپورت میکنه و اصلا جزو لیست تحریم هاش نیست ، هم توی این سایت میتونید افلیت مارکتینگ انجام بدید هم میتونید درآمد از تبلیغات داشته باشید.

گوگل ادسنس : ساده ترین راه برای کسب درآمد غیرفعال از طریق نمایش تبلیغات با یک وبلاگ کاملاً جدید، AdSense توسط Google اداره می شود و معتبر ترین سایت برای دریافت درآمد آنلاین هست ، درآمد از ادسنس به صورت نمایش و کلیک تبلیغات هست ، برفرض مثال شما یک بلاگ جدید ساختید که این بلاگ روزانه 10 هزار مخاطب دارد ، بر فرض مثال RPM شما 25 دلار هست ، یعنی به ازای هر هزار مخاطب 25 دلار کسب میکنید ، روزانه 250 دلار درآمد کسب میکنید البته به این سادگی ها هم نیست

آموزش کامل گوگل ادسنس

دوره درآمد دلاری از تبلیغات گوگل ادسنس 

مهم ترین سوالات گوگل ادسنس

آموزش ساخت حساب گوگل ادسنس برای درآمد دلاری در ایران

 

لینکهای مهم گوگل ادسنس رو براتون در بالا گذاشتم برگردیم به ابزارها و منابع مهم

 

Email Marketing – ایمیل مارکتینگ

من از Mailchimp برای خبرنامه های ایمیل جدید وبلاگ انگلیسیم استفاده می کنم. نسبتا به سرویس های دیگه کار باهاش آسونتره ، قیمتش مناسب تره و ابزارهای خیلی بهتری بهم میده ، و اینکه نسخه free trial هم داره. قدرت مارکتینگ رو اگر میشناسید که میشناسید اگر نمیدونید باید بگم که توی وبلاگ انگلیسی کسایی که سایت های فروشگاهی دارند 60 درصد درآمدشون رو از طریق ایمیل مارکتینگ به دست میارند. پس خیلی مهمه

برای مواقعی که از میل چیمپ زیاد استفاده میکنم و لیست ایمیل مارکتینگم خیلی زیاد میشه، از Sendy استفاده می کنم که می تواند بیش از 1000 مشترک را بسیار مقرون به صرفه اداره کند.

free tools

Graphic Design – طراحی گرافیکی

کانوا: Canva یک ابزار طراحی گرافیکی فوق العاده هست ، برای تمامی موارد کسب و کار شما به کار میره! چه بخواهید برای پینترست به کار ببرید وقتی که میخواهید یکی از کانال های توزیع و درآمدیتون رو بیشتر کنید ، چه بخواهید کاور اینستاگرام خودتون رو بسازید ، چه بخواهید بنر های سایتتون رو بسازید

فیگما : Figma یک ابزار طراحی پیشرفته هست که وقتی بخواهم کنترل بیشتری بر روی  نحوه نمایش گرافیکم داشته باشم از آن استفاده می کنم.( البته الان بیشتر طراحان تیمم ازش استفاده میکنند ) من از این ابزار برای همه چیز از طراحی لوگو گرفته تا گرافیک Pinterest و سایر پست های رسانه های اجتماعی استفاده می کنم.

Social Media – شبکه های اجتماعی

Tailwind : این ابزار یک نجات دهنده هست  و به راحتی می تواند ترافیک پینترست شما را در صورت حرفه ای دقیقا سه برابر کند! پین های نامحدود را در برنامه خود برنامه ریزی کنید و پین های جدیدی را برای اضافه کردن به صف خود با این ابزار عالی Pinterest پیدا کنید.

Zapier : زپیر یک سایتی هست که همه چیز رو اتوماتیک میکنه ، از سایت به سوشیال مدیا ، از سوشیال مدیا به بلاگ ، از بلاگ به ایمیل و تمامی این کارها رو میتونید اتوماتیک کنید

IFTTT : یک برنامه ای که برای خودکار کردن گردش کار سایت شما در رسانه های اجتماعی عالیه. من ازش برای ارسال پست های جدید وبلاگم به طور مستقیم به شبکه های اجتماعی استفاده می کنم. آنها از آن زمان نسخه رایگان را محدود کرده اند بنابراین من کمتر از قبل از آن استفاده می کنم.

Buffer :  بافر جایی است که پست های فیس بوک و توییتر من قبل از ارسال ذخیره می شوند. من به ندرت ازش استفاده می کنم اما داشتنش خالی از لطف نیست.

Later & Planoly – من از هر دوی این برنامه ها برای برنامه ریزی و برنامه ریزی پست های رسانه های اجتماعی خود برای وبلاگ های مختلف استفاده می کنم. من می میتونم تصاویرم را در صف قرار دهم، آنها را به گونه ای مرتب کنم که فید من تمیز به نظر برسد، و زیرنویس ها و هشتگ ها را زودتر آماده کنم. وقتی زمان ارسال است، این برنامه ها به من اطلاع می دهند! 30 پست در ماه رایگان است. نسخه رایگان عالی

 

و درآخر باید بگم که از این لیست که حاصل سالها تجربه شخصی من و تیمم از فضای کسب و کارآنلاین بین المللی هست لذت ببرید، تمامی لینکها بدون افلیت هستند و همان آدرس اصلی سایت هستند ، پس خیالتون راحت باشه و میتونید این صفحه رو توی هرجایی که میتونید سیو کنید یا بوکمارک کنید تا گمش نکنید در ضمن اگر دوست داشتید میتونید مقالات دیگر باکس اینکام رو ببینید

 

درآمد دلاری با هوش مصنوعی + روشهای عملی در ایران

درآمد دلاری از سایت کلیک بانک + قابلیت اجرا در ایران؟

کسب درآمد دلاری واقعی با بازی کردن + 5 روش عالی

کسب درآمد دلاری از طریق فروش عکس

اشتراک گذاری:

علی معین

در تلاش برای بهتر شدن وب فارسی و نفوذ به وب انگلیسی

عضویت در خبرنامه

درخبرنامه ما عضو شوید

لورم ایپسوم متن ساختــگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیــک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *