cup

گوگل ادسنس

12:27 ب.ظ / 25 فروردین 1403

مقایسه درآمد از گوگل ادسنس و افلیت مارکتینگ

مقایسه درآمد از گوگل ادسنس و افلیت مارکتینگ

درآمد از تبلیغات گوگل ادسنس و درآمد از افلیت مارکتینگ بدون شک دو تا از بهترین راه های ایمن کسب درآمد دلاری هستند ، هردوی آنها نه نیازی به سرمایه گذاری خاصی دارند و همچنین فعالیت در این دو کسب و کار نیازی به ریسک ندارد.

در این دو روش کسب درآمد دلاری فرق هایی نیز وجود دارد، که آنها را از همدیگر متمایز میسازد ، در این مقاله از باکس اینکام این دو پلتفرم کسب درآمد دلاری در ایران رو باهم نقد و بررسی میکنیم ، پس همراه ما باشید.

این دو استراتژی به هم خیلی شباهت دارند و یک هدف رو دنبال میکنند ،برای همین یک صاحب وبسایت میتونه از این دو روش به صورت همزمان استفاده کنه ، هر دو راهکارهای و استراتژی های مشابه به هم رو داره اما با کمی تفاوت

گوگل ادسنس

Google AdSense یک پلتفرم تبلیغاتی است که دنیای تبلیغ دهندگان و ناشران را به هم مرتبط میسازد ، و شما با داشتن یک سایت یا یک کانال یوتیوب میتونید از پلتفرم گوگل ادسنس کسب درآمد از تبلیغات کنید ، یعنی تبلیغات دیگران را نشان بدهید و مخاطبان شما روی آن تبلیغات کلیک کنند، این پلتفرم بسیار هوشمند است و هر تبلیغی را به نمایش نمی گذارد بلکه تبلیغی را در سایت شما به نمایش میگذارد که مناسب مخاطبان شما باشد.

اگر شما قصد داشته باشید بدون گوگل ادسنس کسب درآمد از تبلیغات کنید باید از روشهای sponsored content و تبلیغات دستی استفاده کنید

روش sponsored content به این معناست که شما یک محتوای تبلیغ دهنده را توی وبسایت خودتون درج میکنید ، به این سبکه که شرکتی یا فردی به شما یک محتوای متنی میده که بزاریدش توی سایت، حالا میتونه زمانبندی شده باشه مثلا یک ماهه یا سالیانه و میتونید به ازای هر مقاله 100 دلار تا 500 دلار دریافت کنید.

اما یه نکته اساسی : در روش گوگل ادسنس به صورت اتوماتیک شما فقط تبلیغات رو به نمایش میگذارید که اگر بخواهید به صورت دستی اینکارو انجام بدید باید یک تیم بازاریابی داشته باشید که برای شما تبلیغ دهندگان را متصل کنند.

sponsored content

افلیت مارکتینگ

Affiliate Marketing یک روش بازاریابی است که شرکت ها و سایت های دیگر به شما پیشنهاد همکاری در فروش یا هدایت ترافیک به محصولات یا خدماتشان را می دهند ، شما در این روش مشابه روش درآمد تبلیغات، بنرهای تبلیغاتی آن ها را میگذارید اما به ازای هر هزار بازدید یا هر کلیک درآمد کسب نمیکنید ، بلکه درآمد شما وابسته به فروش محصول یا خدمات ، یا وابسته به اقدام مخاطب است و در واقع هر تبدیل موفق منجر به کسب درآمد دلاری می شود.

بزارید با مثال پیش بریم

در روش گوگل ادسنس شما در یک زمینه بابت هر هزار بازدید 7 دلار کسب میکنید در این هزار بازدید ممکن است چند کلیک باعث ایجاد این درآمد شده باشد ، مخاطب شما ممکن است محصولی را از آن تبلیغ خریداری کرده باشد یا نکرده باشد ، در هر دوی این صورت شما 7 دلار رو دریافت خواهید کرد.

اما در روش افلیت مارکتینگ اگر از آن هزار بازدید کسی آن محصول را نخریده باشد یا تبدیل موفقی وجود نداشته باشد درآمدی هم در کار نیست.

به عنوان مثال شما محصولی که 50 دلار هست را برای تبلیغ در سایت خود درج میکنید که در صورت فروش به شما 50 درصد کمیسیون میرسد. این کمیسیون میشود 25 دلار ، اگر از آن هزار بازدید فقط یک نفر این محصول را تهیه کند شما 25 دلار کسب درآمد میکنید.

افلیت مارکتینگ یا گوگل ادسنس؟

میتونید افلیت مارکتینگ و درآمد از تبلیغات رو باهم انجام بدهید

این دو روش بسیار سازگار هستند و در کنارهم میتونید ازشون استفاده کنید، که در دوره درآمد دلاری از گوگل ادسنس نسخه سه آموزش هر دوی اینها وجود دارد و شما میتوانید با یک تیر دونشان را بزنید

در این آکادمی درآمد دلاری از گوگل ادسنس شما از انتخاب موضوع درست و اجرای ایده تا به دست آوردن ترافیک هدفمند برای سایت خود را یاد میگیرید که منجر به ایجاد کانال درآمد دلاری می شود.

مقایسه روش درآمد از تبلیغات و افلیت مارکتینگ

ثبات درآمد: Google AdSense جریان درآمد پایدارتر و قابل پیش بینی تری را به خصوص برای وب سایت هایی با ترافیک ثابت ارائه می دهد. بسته به موفقیت تلاش‌های تبلیغاتی و کیفیت محصولات یا خدماتی که تبلیغ می‌شوند، درآمد بازاریابی وابسته می‌تواند متفاوت باشد.

کنترل و سفارشی سازی: افلیت مارکتینگ گزینه های کنترل و سفارشی سازی بیشتری را برای سازندگان محتوا ارائه می دهد. آنها می توانند محصولات یا خدماتی را انتخاب کنند که با مخاطبانشان همسو باشد و آنها را به طور یکپارچه در محتوای خود ادغام کنند. AdSense اگرچه پیاده سازی آسان است، اما کنترل کمتری بر تبلیغات خاص نمایش داده شده ارائه می دهد.

پتانسیل درآمد: افلیت مارکتینگ اغلب دارای پتانسیل درآمد بالاتری برای تبلیغات موفق است، به ویژه در بخش هایی با محصولات یا خدمات با ارزش بالا. AdSense توسط نرخ‌های CPC یا CPM محدود می‌شود، که ممکن است در موضوعات خاصی سودآور نباشد.

آسان تر بودن برای ایرانیان : روش گوگل ادسنس نسبت به افلیت مارکتینگ آسان تر است ، زیرا شما در اوایل کار نمیدانید چه چیزی را بفروشید یا چگونه تبدیل موفقی داشته باشید ، اما در گوگل ادسنس این کار برای شما ساده تر است زیرا اتوماتیک انجام می شود.

نتیجه گیری

در حوزه کسب درآمد آنلاین، انتخاب بین Google AdSense و Affiliate marketing در نهایت به اهداف، ترجیحات و استراتژی محتوای صاحب وب سایت بستگی دارد. گوگل ادسنس سادگی و ثبات را ارائه می دهد، در حالی که افلیت مارکتینگ  انعطاف پذیری و پتانسیل را برای درآمدهای بالاتر فراهم می کند. برخی از تولیدکنندگان محتوا حتی انتخاب می‌کنند که هر دو استراتژی را برای تنوع بخشیدن به جریان درآمد خود ترکیب کنند. ممنون که با باکس اینکام همراه بودید .

اشتراک گذاری:

علی معین

در تلاش برای بهتر شدن وب فارسی و نفوذ به وب انگلیسی

عضویت در خبرنامه

درخبرنامه ما عضو شوید

لورم ایپسوم متن ساختــگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیــک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *